CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ ♥ ♥ ME AND YOU ♥ ♥ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

todayyyy 28 april 2011 macam2 terjadi !

pagi - hurmm boring ku xda nya . salu nya time pagi aku dating ngan nya bahh . aritok nya xdaaa . *sad* yesss i admit i'm very very very bored nya xda kat sisi aku ! :'(  aku dtg skolah , agak kwn ku . kmk org lepak kat depan bilik guru . sumpahhh ! bored bahhhh ~ kakya mekrang pegi kantin . sarapan . makan nasik lemak . rasa x makan jak . dah lah x nyaman -,- bagus beli kat kantin jak nasik lemak daripada beli kat bazaar ya . *still missing him*  then me , dyg and wani sambong lepak gik kat depan bilik guru . yeahhh hell ! arghhhhh ! smpeeeeee tengahari . 

tengah hari - x salah aku lah , kmk org pegi pondok pk . hmmmm lepak jak keja . pa gik nak d polah . bagus ku join cdak rajawali main game . depada lepak x tntu hala dakya .  ishhhhhhhhhhhhhhhhh ! otw mok pegi beli mkanan kat bazaar ya , mekrang terjumpa ameng ngan widad bermesra mesraan ! shhhhhhhtttt ! sakit hati dayang time ya . nangis x brenti agik . kempang ati ameng molah nya dakya . nasibbb gerek ku x dakya eh . kakya mekrang pegi dewan . be jam2 dudok jak . sakit burit ku odooo ! ihhhhhh -.- before pegi dewan ya . mekrang nangga ckgu daud mengamok ! hahahaaha ! ngegeh juak mok ngamok sia . betikam meja krusi indah gik nya . nahan sakit nya sbna nya ya . tauk bah tangan nya sakit hentak meja tdik . tp tahan jak . control macho kali . ekekekeekek tulah mena eh . 

DALAM DEWAN - majlis penutupan karnival . hmmm sumpah boring ! even rajawali number 2 . aku xda semangat mok beteriak sakan . lam otak ku time ya cuma mike hal nyaaaa jak . nak betepuk tangan gik dah xda semangat . gik ngenang buah hati jaoh . hmmm ! anyway congrate lah rajawali . good job :) 


time nunggu mak/bapak ambik dari skolah - arghhhhhh ! sempat juak lepak time xda mood kdak tok . au xtauk mok polah pa time lepak ya . layan ajak lah lagu jiwanggg eh . dangdut2 sia layannnn jak . tp semua ya xpat melawan otak ku nak maseh tringat ngan laki kesayangan akuuu . hmmmm ! xda mood ku ehhhhh ! time nya call aku , cun juak time ya aku xda mood . kakya dyg mdh mak ku dtggg . aku pa gk . S.E lah aku tekk . aku mdh ngan nya yg mak ku dah dtg . xpat call lok . 
elek jak nya off call aku ? tanpa sebarang kata punnnn ? sapa x sakit ati nak ? aku tikam lah hp aku kat tanah . tebabak odooo hp ku . hahaha ! padan muka . ameng apa gik . nya juak nikam hp nya . ihhhhhhhhhhhhhh ti ko pun sia . bukan hp aku d tikam kau ya . hahah k bye . kelak cta gik . aku xda moodddd samekom :)

No comments: